Tren på Nærspillområdet.

Ved åpning av nærspillområdet for sesongen 2017 har vi gjort om området i samarbeid med Titleist for å gi deg flere utfordringer å trene på. Vi har bygget om/utvidet en bunker, og vi har plassert ut 7 matter på ulike utslagssteder rundt området. Dette gir også bedre treningsmuligheter når treningsområdet er vått. Det er satt opp informasjonstavle for bruk av området.

Book tid i Proshop for bruk av området. Som en ekstra service, låner vi ut et rør med 20 Titleist ProV1 baller. Dette tilbudet er gratis til medlemmer. Prisen for ikke medlemmer er kr 50 for 30 minutters trening inklusive lån av et rør med 20 baller.

Det er ikke tillatt med bruk av range baller på nærspillområdet eller på treningsgreenene.