14. november 2017

Sportslig struktur

Sportslig struktur i Grønmo Golfklubb

For 2020 lanserer Grønmo Golfklubb sin oppdaterte Sportslige strukur. Som en norsk idrettsklubb plikter vi til å birdra til breddeidretten golf, og golf som toppidrett. Strukturen omfatter alle aldersgrupper i idrettsklubben Grønmo Golfklubb, og alle ferdighetsnivåer. Denne satsningen er en av grunnstenene i fremtidens Grønmo Golfklubb. Alt fra det sportslige, sosiale, kulturelle og til anleggets utvikling, vil påvirkes av denne strukuren. Grønmo Golfklubb ønsker at alle medlemmene våre skal få ta del i klubbens utvikling.

For påmelding til en av gruppene, send mail til Grønmo Golf Academy med navn, HCP, og hvilken gruppe du vil trene med. Husk å melde deg på tidlig da det er begrenset med plasser på hver gruppe.