23. april 2013

Bli medlem i Grønmo Golfklubb og spill på Oslos mest sentrale golfbane!

MEDLEMSKAP

Har du lyst på å bli en del av en fantastisk golfklubb innenfor Oslo bygrense så har du sjansen nå.

Vi har åpent opp for et begrenset antall innmeldinger i Grønmo Golfklubb!

Grønmo Golfklubb har en flott 9 hulls park/skog bane, stor range med gode matter og kvalitets range baller, nærspillsområde, putting greens, proshop, Innendørssenter med Trackman simulatorer og Grønmo Kafe.

Klubben har et bra og bredt sosialt miljø uansett alder, kjønn, funksjonalitet og sosial bakgrunn.

I løpet av året arrangerer vi masse aktiviteter for våre medlemmer, bl.a. nivåinndelte gruppetreninger, Veien til Golfkurs, demodager med custom fitting, salg i proshop, turneringer og ikke minst golfreiser med proer.

Vi råder over 3 sertifiserte PGA proer og 2 PGA instruktører som står for all undervisning på gruppetrening, kurs og individuell instruksjon av våre medlemmer uansett nivå og erfaring. Vi kan skryte av å ha en av Norges beste køllemakere. 4 green keepere som sørger for at banen og forhold står på sitt beste. Våre 2 ansatte i administrasjonen står naturligvis til rådighet om du har spørsmål eller trenger hjelp.

Dobbelt aksje (medlem som eier to aksjer) er et resultat av en aksje splitt i 2012, og selges ikke av klubben.

MedlemskapKontingent 2024
Innmeldings
gebyr
Aksje*6 250,-
750,-
Greenfee3 675,-750,-
Basis - 20 år +1 575,-750,-
Voksen 20 - 26 år3 675,-750,-
Junior 16-19 år1 950,-0
Junior 9-15 år775,-0
Junior Knøtt 5-8 år260,-0

Familierabatt gis til barn opptil 19 år som tilhører samme husstand hvor 1 av de foresatte er Grønmo Aksje medlem. Med familierabatt får barn opptil 19 år 50% rabatt på alle Grønmo Junior-medlemskap. Alder regnes etter det år man fyller i kalenderåret.

Medlemsfordeler:

• Aksje medlem har fritt spill på Grønmo, spill på baner tilsluttet NGF, Norsk Golf hjem i posten, stemmerett på generalforsamling, 2 gratis 9 hulls runder på Grini GK, rabatt på Kr. 100,- kroner for gjest fra annen klubb.
  • Greenfee medlem har halv pris greenfee på Grønmo GK, spill på baner tilsluttet NGF, Norsk Golf hjem i posten.
  • Voksen 20 – 26 år har fritt spill på Grønmo GK, spill på baner tilsluttet NGF, Norsk Golf hjem i posten.
  • Basis – 20 år + får Kr. 50,- rabatt per 9 hull på Grønmo GK, spill på baner tilsluttet NGF, Norsk Golf hjem i posten.
  • Junior 16-19 år har fritt spill på Grønmo GK, spill på baner tilsluttet NGF.
  • Junior 9-15 år: Fritt spill på Grønmo, spill på baner tilsluttet NGF.
  • Junior Knøtt 5-8 år har fritt spill på Grønmo GK med ledsager over 18 år eller hcp. under 15, spill på baner tilsluttet NGF.

BEMERK: Medlemskap videreføres automatisk til neste sesong i samme medlemskategori i henhold til Norges Idrettsforbunds regelverk, hvis ikke skriftlig utmelding eller ønske om annet type medlemskap er mottatt innen 31.12.

*Grønmo Aksje medlemskap krever eie av Aksje i Grønmo Golfbane AS. Aksjen kan kjøpes fra utgående medlem til markedspris, eller fra klubben til p.t. kroner 2 500. Ved utmelding kan aksjen selges videre til markedspris, eller til klubben for kroner 1.