Ønsker du å bidra til at flere for glede av golfen?

På Grønmo har vi et ganske unikt trener team, og vi er avhengige den frivilligheten som tilbys. I fremtiden vil vi derfor ha behov for flere frivillige trenere som dekker ønsket om trening og oppfølging i alle aldre.

Fra Knøtter opp til Senior-trening og alt i mellom så ønsker klubben å tilby gruppe-trening for alle, på alle nivåer. Det krever et stort team med trenere. Dersom du kunne tenke deg å bidra, og lære mer om golf og golftrener-rollen, så oppfordrer vi deg til å se om Trener 1 utdanningen er noe for deg. Klubben sørger for praksistimer, og du blir fulgt opp av proene under selve utdanningen. Er du 19 år gammel eller yngre, så er ungdomsdriven kanskje noe for deg.

Merk at mengden praksistimer som bestemmes av NGF og NIF, vil hovedsakelig bli dekket med Knøtte- og jr. trening, assistering på VTG-kurs, og fadder-runder med nye golfere eller nye medlemmer. Ledelse av VTG-kurs krever fullført Trener 2 utdanning.

Klikk på plakatene under for mer informasjon gjeldene utdanningene og påmelding. For spørsmål gjeldene praksis send e-post