Nye klubbmestere kåret

Klubbmesterskapet som ble avviklet helgen 21-22 August ble et flott arrangement på tross av at værgudene ikke spilte helt på lag Lørdag, mens Søndagen ble mer hyggelig værmessig både for spillere og publikum.

Dameklassen ble i år som i fjor vunnet av Sofia Petersen med 3 slags margin, med Eli Bjørnevik og Hanne Bjerk Larsen på de neste plassene.

Herreklassen ble vunnet av Stian Wiik Hansen, foran Marius Bjone og Sebastian Scharnke.

Gratulerer til årets vinnere!

Banen fremstod i fantastisk stand på tross av værforholdene, og vi retter en stor takk til banemannskapet for et stort arbeid og en flott bane.

Tusen takk også til de mange frivillige og ikke minst vår en-manns turneringskomitè med Henrik Lykke Nielsen. To flotte og minnerike dager for klubben.