Grønmodamene – Senior Lag-NM

I helgen ble det avholdt lagmesterskap for seniorer i regi av Norsk Senior Golf og Grønmodamene stilte lag i 1.divisjon som spilte på Kongsvinger og i 3.divisjon som spilte på Mørk. I alt var det 867 spillere fordelt på 196 lag som var i sving i Lagmesterskapet som da fordeler seg over 3.divisjoner.

Grønmodamenes 1.divisjons lag hadde som mål å holde seg i toppdivisjonen, og det klarte de. Det ble en 5.plass i år. Etter dag 1 var det spennende og laget lå på topp sammen med Oslo GK og Sola GK, men etter dag 2 så havnet laget på en hederlig 5. plass. 1. divisjonslaget besto av Hanne Bjerk Larsen, Sofia Petersen, Tea Uggerud Peinert og Eli Bjørnevik

Grønmodamenes 3. div lag hadde 2 fine dager på Mørk, og ambisjonen var å hevde seg i toppen og der ble det en hedelig 4. plass. Laget besto av Anne-Brit Hansen, Nina Grimsgård, Kari Ingebrigtsen, Hege Kristine Arnesen og superreserve Lise Kristiansen.

Grønmodamene – Senior Lagmesterskap 2021 (Lag NM)

1 div. laget. Fra venstre Eli Bjørnevik, Sofia Petersen, Hanne Bjerk Larsen og Thea Uggerud Peinert.
3.div.laget. Fra venstre Lise Kristiansen, Kari Ingebrigtsen, Anne-Brit Hansen, Hege Kristine Arnesen og Nina Grimsgård.