Grønmo Indoor Golf åpner 1. november

Grønmo Indoor Golf åpner for sesongen Mandag 1. November på Skullerud. Senteret ligger i Skullerud Park ved Oslo Klatresenter. Se illustrasjon med retningsanvisning på gronmgk.no under fanen Grønmo Indoor Golf.

Vi har i vinter to Trackman simulatorer, og vil prioritere medlemstreninger og instruksjon, i tillegg til regulært simulator spill.

Dersom enkeltpersoner eller grupper ønsker å booke faste tider ukentlig kan det gjøres. Ta i så fall kontakt med klubben på telefon 48 50 50 30, eller send mail til .

Simulatorspill kan bookes 5 dager før spill for medlemmer, og 3 dager før spill for gjester. Simulator spill kan foreløpig bookes gjennom golfbox, velg bane GIG 1 eller 2. Spill bør bookes i 3 timers bolker, fortrinnsvis uten single timer mellom.

Se øvrig informasjon på hjemmesiden under Grønmo Indoor Golf og under Grønmo Golf Academy.