GOLFBREAKS PAIRS 2020 FLYTTET TIL NY DATO!

VINN EN GOLFREISE TIL SPANIA!

GOLFBREAKS PAIRS 2020!

LØRDAG 1. AUGUST 2020

Alle kan delta – alle kan vinne.

PREMIER FOR NOK 40 000,-

Golfbreaks.com og Grønmo GK inviterer til årets heteste lagturnering med flotte premier. Alle kan delta uansett handicap og klubb.

Hovedpremien: En ukes golfreise for to til La Manga, Spania*. For detaljert informasjon klikk HER.

Turneringen: en klasse, 18 hull, Scramble slag for 2 manns lag med 25 % handicapgodtgjørelse på summen av lagets hcp.

Greenfee: For ikke medlemmer av Grønmo GK er det redusert green fee (NOK 350,-).

Partner: Finn en å spille sammen med eller meld deg på alene, så setter vi sammen lag.

Påmelding og detaljer HER.

*Min. 50 deltakere for hovedpremien utløses.

Dersom reisen ikke gjennomføres pga. av reiserestriksjoner får vinnerlaget et gavekort til bruk til en senere reise.

VELKOMMEN TIL GOLFBREAKS PAIRS 2020!