Foreløpig sluttstrek for nye medlemmer

Grunnet stor pågang på banen er det dessverre stengt for nye medlemmer i Grønmo golfklubb inntil videre. Vi er færre medlemmer nå enn ved årsskiftet, men gjennomsnittsmedlemmet spiller mer enn før, og det er derfor oftest fullbooket flere dager i forveien.

Vi må sørge for at alle medlemmene får plass på banen, og helst også noen greenfee gjester, og nå er vi på anleggets tålegrense.

Vi ser at mange booker mer enn de spiller, og avbestiller sent, eller ikke i det hele tatt, og stenger dermed andre ute. Vi ber alle medlemmer om å være solidariske med hverandre og ikke bestille flere tider enn du trenger, og avbestille så raskt som mulig om noe kommer i veien. Ved gjentatte uteblivelser vil man bli utestengt fra golfbox for to uker.

Om dette ikke bedrer seg må vi vurdere å stramme inn på antall runder per uke per medlem for å gi plass til så mange som mulig.