Er du klar for medlemstrening eller juniortrening?

For 2024 er det litt endringer i strukturen og bredden av tilbud, men vi har fortsatt de samme målsetningene. Vi er klare for å hjelpe deg med å bli bedre enn noen gang! Med flere trenere tilgjengelig og flere grupper, så satser Grønmo på sine medlemmer, og ikke minst på alle juniorer fra 5-19 år. Om du ikke finner noe som passer deg i gruppetreningen, så vil vi både ha temakurs og individuelle treningstilbud gjennom sesongen.

Vi fortsetter med Bryt-gruppene, da vi ser hvilken effekt de kan ha for deg og ditt handicap. Lær å trene for å bli bedre og spille bedre golf. For å se hva vi tilbyr av medlemstrening, klikk HER.

For 2024 blir det noen flere Junior-treningsgrupper. Det er plass til flere, og de som satser får mer tid med trenere. For å se hva vi tilbyr av juniortrening, klikk HER.

Liker du å trene om morgenen, eller etter en ekstra tidlig runde. Onsdager kl. 11:00 så tilbyr vi 55 minutter med God Morgen-trening med Ross. For å se datoer og temaer, klikk HER.

Vi gleder oss til å se dere på trening i 2024!

Mvh, Trener-teamet