VINN EN GOLFREISE TIL SPANIA!

Lørdag 3. september 2022.

PREMIER FOR NOK 40 000,-. Alle kan delta – alle kan vinne!

Golfbreaks.com og Grønmo Golfklubb starter høstsesongen med et PANG og inviterer til årets heteste lagturnering. Alle kan delta uansett handicap og klubb.

Turneringen: En klasse, 18 hull, Scramble slag for 2-manns lag med 25 % handicap godtgjørelse på summen av lagets hcp.

Premier: 1. til 10. plass, longest drive og closest to pin. Hovedpremien er en ukes golfferie for to til La Torre Golf, Murcia, Spania med Grønmo GK. Detaljert info om turen finner du HER!

Er du allerede påmeldt turen til Spania, eller på melder du deg før turneringen får du refundert pengene for turen hvis du vinner (gjelder ikke enkeltromstillegg). Vinner du gavekort fra Golfbreaks.com kan dette trekkes fra på bestilt reise.

Partner: Finn en å spille med eller meld deg på alene, så setter vi sammen lag.

Greenfee: For ikke medlemmer av Grønmo GK er det redusert green fee (NOK 350,-).

Påmelding: senest torsdag 1. september 2022 kl. 12.00.

Påmelding og detaljert info på GOLFBOX.