Vellykket NM i Unified Foursome på Grønmo

Grønmo golfklubb hadde gleden og æren av å være vertskap for NM i Unified Foursome Søndag 9. August. Værgudene spilte på lag, og de 12 parene fikk spille på nær sagt sedvanlig, meget gode baneforhold her på Grønmo.

9 klubber var representert, og hjemmeklubben stilte med 3 par, anført av våre egne regjerende Olympiske mestere Håkon Arnesen og Christian Johansen. Klubbens egne deltagere var imidlertid kledelig beskjedne denne gang.

Vi ble vitne til mye idrettsglede og godt spill, og vi gratulerer Fana Golfklubbs Mathias Larsen Lussand og Mia Lussand med førsteplassen, tett fulgt av Asker med Thomas Erskine og Steinar Nordstrand, og med Bærums’ Pål Røng Søndhagen og Per Otto Røng på tredjeplass.

Vi takker alle deltagerne, banemannskapet, Norges Golfforbund og våre frivillige, anført av Nina og Rikard, for samarbeidet. Dette gjør vi gjerne igjen. På bildet ser vi de tre vinner parene med vinnerne i midten.