Terrassebygging

Mange av oss begynner å bli slitne av den nasjonale dugnaden som pågår i landet vårt, og noen er lei av dugnadsbegrepet. Men vi må holde på en stund til, men det ser jo ut til at vaksineringen vil være godt timet for neste sesong.

Men dugnad i tradisjonell forstand, frivillig innsats til vårt felles beste, lever i beste velgående, og vil forhåpentligvis ikke gå av moten. Så når anlegget for øvrig ligger nærmest i dvale, så skjer det ting på Grønmo allikevel.

En dugnadsgjeng har jobbet med ny terrasse utenfor rangehuset vårt, og første fase er nå ferdig, og vi satser på at fase to er klar til sesongstart. Denne form for frivillig innsats er av uvurderlig nytte for klubben, både fordi vi får ting gjort og fordi det styrker samholdet i klubben.

Sammen bygger vi klubben vår, og denne gjengen, Per, Finn og Jan-Carl, kan stå som representanter for alle de som gjør innsats gjennom året. Til denne jobben har også Odd og Stig stått på. Men de representerer alle frivillige, noen nevnt, men ingen glemt, dere vet selv hvem dere er. Tusen takke til alle frivillige som bidrar året igjennom.