TA HENSYN TIL GREENKEEPERNE!

Våre greenkeepere jobber hardt hver dag for å skape gode spilleforhold og fine golfopplevelser for våre medlemmer og gjester.

De elsker jobben og kunne ikke tenk seg og bytte fagfelt. Der er flinke og står på så vi alle kan spille Grønmo Golfklubb i best mulig tilstand. Arbeidstiden er i hovedsak fra kl. 07:00 til kl. 15:00 på hverdager og i helgen fra kl. 07:00 – 12:00. Det innebær at det arbeides på banen mens det spilles golf.

Golf er en Gentleman/Gentlewoman sport. Vi må alle vise hensyn og ta vare på hverandre også ute på banen.

Dessverre opplever vi at ikke alle spillere respekterer at det jobbes på banen og spiller ballen sin uten å ha fått klarsignal. Dette skaper daglig farlige situasjoner og utrygghet for greenkeperne.

Dette senarioet er på ingen måte akseptabelt. Derfor minner vi om at det er strengt forbudt å spille ballen uten forutgående klarsignal fra greenkeeper.

Skulle det mot forventning skje likevel er greenkeeperne autorisert til å be spilleren om å forlate banen umiddelbart og spilleren vil bli utestengt fra GolfBox en uke. Ved gjentakelse vil spilleren bli rapport til Norges Golfforbund.

Med Vennlig hilsen

Grønmo Golfklubb