SANKTHANS MED GOLF OG GRILL 24. Juni 2017

Velkommen til hyggelig Sankthans turnering og sommeravslutning med grillbuffet på Grønmo golfklubb!

Turneringen er en sosial uhøytidelig for alle medlemmer uansett handicap. Etter turneringen blir det felles spising – Grillbuffet med dessert og kaffe for de som har lyst til det.

Finn en å spille sammen med eller meld deg på alene, så setter vi sammen lag. Vi spiller 18 hull med start fra kl. 14.00 med felles spising etter spill. Det spilles i en klasse mixed. Alle kan delta. Turneringen er ikke hcp. tellende.

Spis så mye du vil! I dagens anledning stiller Max Ivan med grill buffet med dessert og kaffe- spis så mye du vil kr 250,-. Mulighet for å kjøpe brus, vin og øl til maten.

Påmelding og mer informasjon her!