OPPRYKK FOR DAMENE OG NEDRYKK FOR HERRENE I LAG-NM!

Fra venstre: Julie Gundersen, Sofia Petersen og Julie Lied.

GRATULERER til Julie Gundersen, Sofia Petersen og Julie Lied med seier i lag-NM 2. div dame og opprykk til 1. Divisjon.

Målet før start var opprykk. Fra dag en var det ikke tvil om at jentene gikk for seier på Kongsvinger GK. Med solide runder på 77 og 71 sikret jentene seg ledelsen allerede etter dag en. De gode takter forsatte på dag to og jentene kunne kåres som vinnere med en god margin på 6 slag til nummer to i turneringen.

Takk for innsatsen og den fine måte dere har representert Grønmo Golfklubb på.

KLIKK PÅ LENKEN FOR Å SE RESULTATET

Fra venstre: Erik Kløvstad, Marius Bjone, Øivind Bjørnstad og Ross Robertson.

NEDRYKK TIL 1. DIV. FOR HERRENE!

Dessverre klarte Grønmo Golfklubbs Herre ikke målet om en 5. plass i lag-MN tvert imot må gutta en tur ned i 1. div. En av lagets beste spillere, Stian Hansen, ble skadet og måtte i siste liten erstattes av Andreas Eriksen. I tillegg ødela runder på 81 og 80 i Foursome målet om 5. plass, som i stedet ble til en kamp om å unngå nedrykning. Sølle 7 slag fordelt på 5 spillere over 3 dager og 5 runder ville vært nok, men sådan skulle det ikke være.

Takk for innsatsen gutter! Med de talenter vi har på laget er vi tilbake neste år.

KLIKK PÅ LENKEN FOR Å SE RESULTATET

Vi ønsker alle medlemmer og gjester en fortsatt fin sommer!