Klubbmesterskapet 2014

Årets KM er over og etter 36 hull kunne vi kåre Marius Bjone og Tea Uggerud Peinert til klubbmester herre og dame.

DSC01534

Til sammen 93 deltakere stilte til start på lørdagen, 10 damer, 3 juniorer og 80 herrer. Neste år håper vi på flere deltakere i junior- og dameklassene!

Lørdagens scorer var preget av mye vind, litt regn og vanskelige flaggplasseringer og mange ble overrasket over at de klarte cuten med scorer på rett under 100 slag i herreklassen. På søndag tittet solen frem og etter hvert ble det klart at det skulle stå mellom Marius Bjone og Andreas Eriksen og mellom Tea Uggerud Peinert og Hege Gravvold. Det var jevnt og spennende helt til det 18. hullet og Marius og Tea vant til slutt med ett slag hver.

Takk til turneringskomiteen bestående av Bengt Helgeland, Kari Sætre Bergqvist og Truls Barhaugen for et vel gjennomført klubbmesterskap! En takk rettes også til banemannskapet som har jobbet hardt for å sette banen i bra stand, samt til Nina Korshavn, proshopen og Keenan og Philipp i Kafé Bakkekløver.

Fullstendig resultatliste finnes her: http://www.norskgolf.no/tournament/livescoring/tour/#competition/98469

[wpbgallery id=9414]