GRØNMO GK 25 ÅR – RESULTATER!

TUSEN TAKK TIL ALLE DELTAKERE FOR FREMMØTE OG GODT HUMØR!

Best kledde deltakere: Erik og Grethe!

Bursdags-turneringen ble spilt i strålende vær. 48 deltagere i godt humør i fargerike/festlige klær og flagg delt gjorde dagen spesiell.

Halvparten av inntektene fra startkontingentet går til Juniorene i Grønmo GK. Rundt NOK 6 000,-.

Det ble spilt i en klasse med premier brutto og netto i tillegg til div. andre premier. Resultatet ser du nedenfor:

Brutto: 1. Breen/Hillås 75 slag, 2. Rudaa-Naarstad/Storbråten 77 slag, 3. Thorstensen/Lysell 84 slag.

Netto: 1. Toms/Mathisen -22, 2. Barlie/Sørfonden -21, 3. Johnsbråten/Johnsbråten.

Lengste drive: 1/10 hull: 260 meter Norberg/Hast.

Nærmest pinnen 8/17 hull: 1, 84 m Ervik/Alvik.

Best kledde: Erik Gulseth og Grete Rolland.

Mest uflaks Netto: Solheim/Sverreng.

Premiene kan hentes i pro-shop.

En stor takk til Christian i pro-shop, Kafeen og ikke minst banemannskapet.

Neste turnering er Golfbreaks Pairs lørdag 1. august. Du kan vinne en golfferie med Grønmo GK. Påmelding senest torsdag 30 august kl. 18.00.

Gratulerer med 25 år til Grønmo Golfklubb og alle medlemmer!