GRATULERER MED KLUBBMESTERSKAP JUNIOR OG SENIORER 2022!

GRATULERER MED SEIER I KLUBBMESTERSKAP 2022 TIL JESPER AAS, HANNE BJERK LARSEN OG STEINAR HØYLAND!

I helgen 27. – 28. august ble klubbmesterskap Junior og Senior spillt. Banen var i fin stand, været og solen var med oss det meste av tiden. På søndag kunne været neste ikke vært bedre. God stemning, smil og flyt i spillet gjorde betingelsene nesten perfekte for god scores.

HERRE JR.: Det var mere spenning enn på mange år. Bare 4 slag skilte 1. og 5. plass. Til slutt kunne JESPER AAS kåres som Klubbmester. Gratulerer med seieren Jesper! Takk for en flott innsats til alle deltakerne i klassen. Detaljert resultatliste finner du HER.

DAME SR.: Som det ses på bildet over var det godt humør hos damerne. Etter to sterke runder var HANNE BJERK LARSENS smil størst. Hun vandt overbevisende og kan nå kalde seg dobbelt klubbmester for Damer og Damer Sr. Gratulerer med seieren Hanne! Detaljert resultatliste finner du HER.

HERRE SR.: 9 salg skilte 1. og 5. plass. Det var tett i toppen med bare 2 slag. Med laveste runde på lørdagen og nest laveste på søndagen sikret STEINAR HØYLAND seg til slutt klubbmesterskapet. Gratulerer med titlen Steinar! Detaljert resultatliste finner du HER.

Tusen takk til alle deltakere for godt humør og smil hele helgen. Takk til banemannskapet for en bane i fin stand. Takk til alle frivillige.

På gjensyn neste år!

Turneringskomiteen