GRATULERER MED FLOTT 7. PLASS

Fra venstre: Jesper, Marius, Arvid, Filip og Oscar. Fotograf: Gaute.

Det er rundt 10 år siden Grønmo GK stilte med et lag til Lag NM for Junior gutter (13-19 år).

Derfor er det absolutt på sin plass med masse gratulasjoner til guttene med en flott 7. plass av 13 lag. Turneringen ble spilt på Hauger GK.

Laget består av:

• Jesper Aas
  • Marius Westberg Carlsen
  • Arvid Karlsen Dale
  • Filip Håfjeld Rivenæs
  • Oscar Sundell

Tilbakemeldingen fra laget er gode. Spillet gikk litt opp og ned, men alle er godt fornøyd med resultatet.

Resultatet og innstillingen fra juniorgutta viser at treningen og innsats gir resultater. I tillegg viser det at satsingen vår har lønnet seg og gir et godt utgangspunkt for satsing mot neste år og ikke minst fremtiden.

Laget har representert Grønmo GK og golfen på best mulig måte. En stor TAKK for innsatsen!

Sist men ikke minst en stor takk for innsats og støtte til laget bak laget, juniortrener, Gaute Almli Steiro og Junior-komiteen.

Se leaderboard HER.

GRATULERER GUTTER!