GRATULERER MED FLOTT 4. PLASS – 1. DIV DAME SENIOR 2022.

Fra venstre: Hege Svendsen, Hanne Bjerk Larsen, Tone Notto og Sofia Pettersen.

GRATULERER til Hege, Hanne, Tone og Sofia med en fornem innsats og en flott 4. plass ved Riis Bilglass Lagmesterskapet Senior 2022!

Målet var å holde oss i toppdivisjonen, og det klarte vi med en fin fin 4.plass. Vestfold GK viste seg fra sin beste side, med fin bane og nydelig vær, dog med en litt utfordrende vind.

Ikke helt så bra gikk det med laget i 3. div Damer som sluttet på en 9. plass på Onsøy GK. Det betyr fortsettelse i 3. div. neste år. Laget bestod av: Inger Anne Gjertsen, Heidi Grinde, Lise Kristiansen og Anne-Brit Hansen.

Herrene i 2. div sluttet på en 17. plass på Nes GK dermed ble det nedrykk til 3. div neste år. Laget bestod av: Freddy Mons Lorentzen, Harald Grande, Arne Bernt Haugdal og Per Gunnar Gulliksen.

Takk for innsatsen og fin representasjon av Grønmo Golfklubb.