Grasrotandelen – tusen takk!

2015 mottok Grønmo golfklubb 81 173 kr fra 204 spillere, tusen takk til alle som bidro gjennom Grasrotandelen!

For å gi din Grasrotandel til Grønmo kan du sende SMS Grasrotandelen 981711890 til 2020, gå til din kommisjonær eller trykke her.

Grasrotandelen ble lansert 1. mars 2009. Grasrotandelen er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping å gi 5 prosent av spillinnsatsen direkte til Grønmo golfklubb. Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra fysiske Flax-lodd, Extra og Belago. For spillene Multix og Instaspill er Grasrotandelen 10 % av spillinnsatsen etter fradrag for gevinster.