Gaute Almli Steiro fast ansatt i Grønmo Golfklubb!

Det er med stor glede Grønmo Golfklubb kan informere om at klubben har ansatt Gaute i en fast stilling.

Gaute har jobbet hos oss på konsulentbasis siden 2019 hvor han har undervist og jobbet i proshopen.

På de tre årene har han bygget opp sin egen kundebase. Han har gjort en fantastisk jobb med juniorene og VTG-kurs, alt sammen til fordel for klubbens medlemmer.

Gaute starter 1. april 2022 i en «kombi-stilling» fordelt på 60 % instruksjon, 20 % greenkeeper og 20 % proshop. Ansettelse betyr at klubben sikrer kontinuitet for de medlemmer som tar instruksjon med Gaute, juniorene, VTG-kurs, kvaliteten i proshopen økes og sist, men ikke minst får greenkeeperne en kollega med erfaring på området.

Hvem er Gaute?

Gaute har spilt golf siden 2002, og ble ferdig med Bachelor i Trenerrollen, og PGA utdannelse ved Høgskolen i Hedmark, og har jobbet i Tromsø GK og Elverum GK under utdannelsen og en sesong etter endt utdannelse i Elverum GK. Nå gjennomfører Gaute en Master i Coaching og Psykologi, ved Norges Idrettshøgskole. Gaute har også trener 1 til 3 gjennom NGF og holder på med trener 4.

Gaute er opptatt av å tilrettelegge for et bra miljø, for å skape en positiv utvikling i ditt golfspill. Der vi tar utgangspunkt i dine ambisjoner. Gaute vil jobbe med å øke din forståelse av din egen golfswing, og hvordan du kan tilrettelegge for din egen trening.

Vi ønsker Gaute velkommen som «ny» kollega!

Grønmo Golfklubb

Henrik Lykke Nielsen