Fint besøk i Grønmo Golfklubb.

Lørdag den 30. juli arrangerte NGF Special Olympics Unified Foursome på Grønmo Golfklubb. 8 lag stilte til start i 2 klasser, 18 hull og 9 hull.

Godt hurmør og glede over at skulle spille turnering preget dagen. Noen var litt nervøse fordi det var første gang de var med mens andre har vært med før.

Sol, behagelig temperatur og banen i flott stand gjorde at det var god stemming både før under og etter turneringen som ble spilt som Foursome for 2 mannslag, maks score og 100 % hcp-godtgjørelse.

Alle gjorde en topp innsats, spesielt imponerte Dybwad/Torgersen fra Drammen GK som var med for første gang og tok seieren i 9 hulls klassen.

Etter spill var det mat, drikke og is til alle samt premieutdeling på terrassen.

Resultater:

POSLAGKLUBBHULLTIL PARTOTAL
1Lussand / Larsen LussandFana GK18-369
2Jonson / JonsonOppegård GK18779
3Freitag / FreitagBorre GK18779
4Andersen / HagenMørk GK/Holtsmark GK18779
5Arnesen / ArnesenGrønmo GK18779
6Mæland / KorsmoKongsvinger GK181183

1Dybwad / TorgersenDrammen GK9339
2Lund / GrinaHauger GK91147

Tusen takk til alle spillere for oppmøte, innsats og godt humør. Takk til banemannskapet for en fin bane, Grønmo Kafe for god mat og service og takk til proshopen. En spesiell takk til NGF for godt samarbeide og vellykket arrangement.

Vi ses neste år!

Grønmo Golfklubb