DRESSING AV FAIRWAYS 20./21. juni 2022!

Kjære medlemmer og gjester,

Mandag 20. og tirsdag 21. juni 2022 skal fairways på Grønmo Golfklubb dresses. Jobben starter tidlig og slutter sent begge dager.

I stedet for å stenge banen helt har vi begrenset antall mulige starttider så banemannskapet kan jobber mer effektivt og bli raskere ferdig. Senior-, Herregruppen og Junior Camp er blir ikke berørt av dette.

Dressingen gjør at det er mer banemannskap på banen i perioden enn vanlig. Begge dager er det spilleren som må vente på banemannskapet som ikke har mulighet for å vinke spillere igjennom.

Vi ønsker banen skal være i best mulig stand og ber om forståelse for evt. ulemper det medfører.

Grønmo Golfklubb