Da har dagen kommet!

Først og fremst…

Tusen takk til alle som stilte på årets dugnad. God stemning og iherdige tak ble tatt for å gjøre alt litt triveligere og penere på klubben vår.

De som stilte på den uformelle «dugnadsturneringen» fikk «kjenne» litt på banen, og oppdaget at den fortsatt trenger stell og ikke minst varme. Vinteren har vært både lang og tøff, og som alle kunne se den har satt sine spor på både greener og fairway’er.

Nå har varmen endelig kommet, og gresset spirer og gror. Banemannskapet jobber i harde tak for å få banen klar til spill, og det er med glede vi kan fortelle at torsdag 10.mai vil banen bli åpnet for spill.

Hull 1 kommer til å ha vintergreen, og 6 av bunkerne er ikke klargjort (markert GUR).

Lørdag er det åpningsturnering og påmelding kan gjøres her. Fullstendig turneringsoppsett ser du her.

De som var her i helgen fikk oppleve vår nye kafe drivere: Go’smaken.

Det var et hyggelig bekjentskap, som garantert kommer til å levere gode et meget godt tilbud som vi håper at alle benytter seg av denne sesongen.

De er på plass fra og med torsdag kl. 10:00.

Driving Rangen har vært åpen siden 28.4 og aktiviteten er stor. Vi anbefaler å kjøpe polletter eller Solo-kort i proshop’en frem til vi får på plass en ny betalingsløsning til den nye ballmaskinen.

VTG kurs og flere av våre treningsgrupper er i full gang. Hvis du vil ha litt ekstra trening og instruksjon i hyggelig lag med likesinnede kan du melde deg på her.

Vi ønsker alle god fornøyelse og masse glede på golfklubben i den kommende sesongen.

Hilsen

Alle oss på Grønmo GK