Bengt Helgeland

Det er med stor sorg vi har mottatt meldingen om at vårt mest engasjerte medlem, vår fantastiske turneringsleder og Marshall, og personen med klubbens største hjerte, Bengt Helgeland i ettermiddag sovnet stille inn i sin kjære Monas armer.

Bengt måtte dessverre nylig melde forfall til sin drømmetur til Den dominikanske republikk sammen med flere av klubbens medlemmer. Rett etterpå ble han innlagt og operert, og våknet ikke opp igjen etter operasjonen.

Våre tanker går spesielt til Bengts aller kjæreste Mona.

Hvil i fred Bengt.
Vi legger ut en kondolanseprotokoll i møterommet i klubbhuset i Sørliveien fra kl. 13:00 onsdag 23.november, og vi holder klubbhuset åpent til 21:00. Torsdag 24. november holder vi klubbhuset åpent fra 09:00 til 18:00. Dere er alle velkommen.

På vegne av Grønmo Golfklubb

Jan Eigil Rydningen

4 thoughts on “Bengt Helgeland

• Det er ufattelig trist å være på Den Dominikanske å motta beskjeden om Bengts bortgang. Han skulle vært med oss nå på sin livs opplevelse. Våre taknker og medfølelse går til Mona.
    Hvil i fred Bengt

• Det var utrolig trist å få mld om Bengts uventet bortgang. En av Grønmo gk største profiler blir dessverte ikke å finne på banen i 2017. Hvil i fred Bengt.

• Min gode venn og kollega i golf og musikk vil bli savnet! Hans engasjement og glede i musikk og Golf Mot Rus gjorde min deltakelse enkel. Vil i fred gode venn.

• Farvel Bengt!
    Kjære kompis, jeg er så lei meg og trist! Du vil bli savnet. Jeg er så utrolig takknemlig jeg ble kjent med deg. Kommer til å savne våre golfrunder, ditt humør, din sang, din glede ved golf, ditt engasjement i Grønmo GK, vårt samarbeide i klubben og ikke minst vårt vennskap!
    Jeg er spesielt stolt over jeg fikk være med i ditt hjerteprosjekt – Golf Mot Rus! Jeg skal gjøre alt jeg kan for dette forsetter i din ånd! Min eneste trøst er at jeg fikk en fin avskjed med deg i går og at jeg ved at du er et bra sted nå!

Hvil i fred kompis!

Mine tanker går til dine kjære og spesielt Mona!

Comments are closed.