TRAVEL HELG FOR FLERE GRØNMO SPILLERE!

Både Grønmo GK Seniorer og Juniorer skal i aksjon i helgen.

Norsk Senior Golf Lag NM i klassene Dame og Herre spilles 31. August – 1. September. Grønmo Golfklubb stiller med lag i 2. div A – Damer, 2. div A – Herrer som spilles på Skjeberg GK og 3. div Damer som spilles på Moss & Rygge GK.

2. dvi Damelaget består av Trine Kristiansen, Hanne Bjerk Larsen, Tone Notto, Tea Uggerud Peinert og Karianne Rellsmo. Leaderboard for damene finner du HER.

2. div Herrelaget består av Sivert Espeli, Brian James Glover, Harald Grande og Per Gunnar Gulliksen. Leaderboard for herrene finner du HER.

3. div Damelaget består Inger Anne Gjertsen, Lene Johansen, Kari Steinstø Ingebrigtsen, Anne-Brit Hansen og Nina Grimsgård. Leaderboard for damene finner du HER.

NGF Regional Junior Tour spilles søndag 1. september på Grønmo Golfklubb. Hele 21 Grønmo juniorer stiller til start. Leaderboard for juniorene finner du HER.

Vi ønsker alle spillere lykke til!

Heia Grønmo GK