Støtt klubbens juniorarbeid!

Støtt juniorgolf i Grønmo Gk: Bli en Impact Supporter.

Grønmo golfklubb satser på et godt juniormiljø som er åpent for alle som vil spille golf. Vi er avhengige av støtte for å skape de beste rammene vi kan for spillerne.

Derfor benytter vi oss av Norges Golfforbunds supporterløsning Impact Supporter. Gjennom å støtte ordningen, vil du kunne se juniormiljøet blomstre.

Som ny supporter får du et lekkert golfhåndkle, og en bagtag ved tegning medlemskap.

Var du med i fjor, får du tilsendt et nytt golfhåndkle. Det er et synlig bevis på at du heier på de unge i klubben.

Er du ny supporter bidrar du med 450,- Var du med i fjor, bidrar du med 350,- Hoveddelen går til klubben.

Du kan lese mer om hvordan du blir en Impact supporter her:

Er du med å satse på neste generasjon?