29. juni 2017

Reiser høsten 2024

I samarbeid med Caddie Golfreiser tilbyr Grønmo Golfklubb et spennende golf-reiseprogram som byr på trening, spill, turnering og opplevelser. Vi legger vekt på kvalitet, allsidighet og variasjon i reisene. Vi har skreddersydd programmet så det tar hensyn til alder, budsjett, erfaring og golf-nivå!

Ikke medlemmer av Grønmo Golfklubb er hjertelig velkommen til å reise med oss!

Klikk på bildene for detaljer og påmelding!

GOLF EL PRAT, BARCELONA 7. – 14. OKT. 2024.

Reisen inkluderer bla. 5 golfrunder, trening med PGA Pro Ross Robertson, rangeballer, frokost, 5 middager inkl. drikke og Golfers Bar fra 17:00-23:00.

Dette er reisen for deg som liker å kombinere trening og spill.

KORINEUM, KYPROS 16. – 23. NOV. 2024.

Reisen inkluderer bla. 5 golfrunder, rangeballer, tralle, lett trening med PGA Proer Ross Robertson og Gaute A. Steiro, frokost og middag inkl. øl/vin.

Dette er reisen for deg som liker fokus på spill med ulike turneringer. Det blir individuelle turneringer og type modifisert Ryder Cup turnering med LAG GAUTE mot LAG ROSS i løpet av uken. Anbefalt handicap er maks. 18.

HOTEL ALICANTE GOLF, SPANIA 24. NOV. 1. DES. 2024.

Reisen inkluderer bla. 5 golfrunder på Alicante Golf Club, rangeballer til trening, delt golfbil, trening med PGA Pro Gaute A. Steiro, frokost og 3 x 3-retters middag på hotellet inkl. drikke.

Er du fersk i spillet eller har du 29+ i handicap er dette turen for deg.

Programmet vil oppdateres løpende da vi kommer til å lansere flere reiser. Kontakt Christian Berg, e-post: / tlf.: 928 08 800 eller Ross Robertson, e-post: / tlf.: 959 27 429

Velkommen på golfreise med Grønmo Golfklubb!