NYHET – 54 UTSLAG PÅ GRØNMO GOLFKLUBB

Grønmo Golfklubb åpner for utslag 54.

Det er en stor glede å informere våre medlemmer og gjester om at vi åpner nytt 54-utslag torsdag 1. august.

Vårt medlem Harald Grande har kommet med forslag til et 54-utslag. Forslaget er behandlet og godkjent av styret i klubben og NGF.

I stedet for å bygge nye tee bokser som er veldig kostbart er 54-utslaget en kombinasjon av utslag fra 57 og 51 på de ulike hull og er tiltenkt de spillere som syntes 57 er for lang og 51 er for kort. Fire hull spilles fra 57 og fire hull fra 51. På hull 6 er utslaget fra det gamle 51.

54 Utsalget vil inntil videre være markert med norske flagg.

Kombinasjonen betyr at banelengden på 18 hull er 5 372 meter. Bane- og slopeverdien er for Damer 73,5 og 130 og for Herre 68,1 og 121. Slope tabeller og GolfBox og Gimmie er oppdatert.

Vi takker Harald Grande for forslaget og håper det blir til glede for så mange medlemmer og gjester som mulig.

Fortsatt god sommer.

Grønmo Golfklubb