Høstens medlemstrening er åpen for påmelding

Hva betyr det å være med på medlemstrening?

Medlemstreningen er for alle i klubben, og det tilbys til alle nivåer. For nybegynnere, så har vi Bryt 60 som er tilpasset behovet ned til 30 i handicap. For deg som har etablert handicap under 30, bruker vi å anbefale Bryt 50. Begge disse gruppene passer de fleste golfere, enten en har spilt lenge, eller akkurat har begynt reisen inn i golfens verden.

Når du har kommet deg ned til 20 handicap, så har vi Bryt 45, som oftes er de mest ettertraktede gruppene for den etablerte golferen. Det er og ambisjonsnivået til mange nybegynnere. Om du er enda mer ambisiøs, så har vi Bryt 40 og Bryt Par for dere som vil ta golfen til et helt nytt nivå, og er villig til å legge ned mye tid på din egentrening.

Vi håper alle som ønsker, både finner tid og gruppe som en kunne tenke seg å være med på.

Vi gleder oss til å se dere på trening!

Mvh
Grønmo Golf Academy