GRATULERER JESUSA OG MARIUS MED KLUBBMESTERSKAP 2024!

Gratulerer Jesusa B. Andresen og Marius Bjone med Klubbmesterskapet 2024 og tittelen som årets beste Dame og Herre spiller i Grønmo Golfklubb!

Med Grønmos bane i veldig fin stand var kulissen på plass for deltakere i Klubbmesterskapet 2024. Vind og rough var en utfordring begge dager, men stemningen var god, flyt på bane var stort sett tilfredsstillende.

Efter to 18 hulls runder stod klubbens beste dame og herre spiller 2024 øverst på pallen og kan frem til KM 2025 kalle seg KLUBBMESTER.

Flott å se to Junior spillere på pallen, en i hver klasser. Gratulerer Eunice og Jesper med flott innsats.

Gratulerer Karoline med 2. plass og Sebastian med 3. plass.

Resultat Damer:

1. Jesusa B. Andresen 172 slag.

2. Karoline Robertson 179 slag.

3. Eunice Forseth 186 slag. (Junior)

Resultat Herrer:

1. Marius Bjone 157 slag.

2. Jesper Elliott Aas 160 slag. (Junior)

3. Sebastian Scharnke 162 salg.

Fulle resultatlister og scores finner du her.

Turneringskomiteen takker alle deltakere for innsats og tålmodighet, banemannskap for en bane i veldig fin stand. En stor og spesiell takk til alle frivillige, proshopen og kafeen for all hjelp.

På gjensyn til Klubbmesterskap 2025!