GRATULERER HANNE OG SIVERT MED KLUBBMESTERSKAP SENIOR 2024.

Gratulerer Hanne Bjerk Larsen med Klubbmesterskap Dame Sr. og Sivert Espeli med Klubbmesterskap Herre Sr. 2024.

Efter 2 x 18 hull i vekslende vær og en meget våt bane kan Hanne og Sivert kalle seg Klubbmester Senior i Grønmo Golfklubb. På lørdagen var det både regn og mye vind. Søndag var det strålende vær, men vinden kom etterhvert.

Hanne klarte forholdene best og vant i overbevisende still hos damene. Litt mer spenning var det hos herrene hvor Sivert vandt med to slag margin til nummer 2.

Gratulerer til Kari S. Ingebrigtsen og Karianne Rellsmo med hhv. 2. og 3. plass hos damene og til Gunnar Sollid og Erik Ringen med hhv. 2. og 3. plass hos herrene.

Resultatliste finner du HER.

Turneringskomitten takker alle deltakere for fremmøte og godt humør hele helgen.

En spesiell og stor takk til banemannskapet for fine forhold og en meget bra bane. Takk til alle frivillige, proshopen og kafeen for all hjelp og støtte hele helgen.

På gjensyn i 2025!