BLI MED PÅ GOLFREISE MED GRØNMO GK TIL HØSTEN.

HØSTENS GOLFREISER MED GRØNMO GOLFKLUBB

Høsten 2024 kan du bli med Grønmo Golfklubb på tre golfreiser med våre PGA Proer, Ross og Gaute. Vi tilbyr både en treningstur, en spilletur og en tur for deg som er fersk i spillet eller har 29+ i handicap.

Klikk på turen du er interessert i å bli med på for detaljer og påmelding. Det er begrenset antall plasser på alle reisene derfor anbefaler vi rask påmelding.

GOLF EL PRAT, BARCELONA 7. – 14. OKT. 2024.

Reisen inkluderer bla. 5 golfrunder, trening med PGA Pro Ross Robertson, rangeballer, frokost, 5 middager inkl. drikke og Golfers Bar fra 17:00-23:00.

Dette er reisen for deg som liker å kombinere trening og spill.

KORINEUM, KYPROS 16. – 23. NOV. 2024.

Reisen inkluderer bla. 5 golfrunder, rangeballer, tralle, lett trening med PGA Proer Ross Robertson og Gaute A. Steiro, frokost og middag inkl. øl/vin.

Dette er reisen for deg som liker fokus på spill med ulike turneringer. Det blir individuelle turneringer og type modifisert Ryder Cup turnering med LAG GAUTE mot LAG ROSS i løpet av uken. Anbefalt handicap er maks. 18.

HOTEL ALICANTE GOLF, SPANIA 24. NOV. 1. DES. 2024.

Reisen inkluderer bla. 5 golfrunder på Alicante Golf Club, rangeballer til trening, delt golfbil, trening med PGA Pro Gaute A. Steiro, frokost og 3 x 3-retters middag på hotellet inkl. drikke.

Er du fersk i spillet eller har du 29+ i handicap er dette turen for deg.

Velkommen på tur med Grønmo Golfklubb og Caddie Golfreiser.