BENGT HELGELANDS MINNEDAG – PÅMELDING ÅPEN!

ÅRETS MORSOMSTE TURNERING – LØRDAG 21. SEPTEMBER.

Gled deg til 9 hull SCRAMBLE for to manns lag med VRI – Ta med deg godt humør og bli med på å minnes Bengt!

Til minne om Bengt Helgeland, vårt mest engasjerte medlem, vår fantastiske turneringsleder, Marshall, fadder, venn, mannen bak prosjektet Golf Mot Rus og personen med klubbens absolutt største hjerte, arrangerer vi i år den 8. minnedag til ære for Bengt!

Turneringen blir avviklet i Bengts ånd. Det vil si sosial, morsomt, høylytt, annerledes og med vri! Du kan bl.a. kjøpe deg ut av trøbbel, putts til meterpris og drives/utslag av våre proer på hull 1. Detaljer får du når du registrer deg.

Påmeldingen stenger torsdag 19. september 2024 kl. 12.00. Påmelding og detaljer HER!

Alle inntekter fra turneringen går ubeskåret til støtte for Bengts prosjekt. På vår Facebook side Golf Mot Rus – Grønmo Golfklubb kan du følge oss og finne detaljert informasjon.

Du kan også støtte prosjektet via VIPPS 81463 eller DNB bank, konto nr.: 1503.84.06660. All støtte og hjelp er kjærkommen og betyr vi kan gi deltakerne et enda bedre tilbud!

TAKK!

GOLF MOT RUS