Alle Grønmo-juniorer er invitert til å møte golfproffen Michelle Forsland.

Alle Grønmo-juniorer er invitert til å møte golfproff Michelle Forsland for å lære av hennes erfaringer⛳️🏌🏻‍♂️🏌🏻‍♀️

Det blir en spennende kveld, der Michelle Forsland vil komme til klubben. Hun er en stjerne av en golfspiller som gikk på Oklahoma State University. Nå spiller hun i Ladies European Tour. Hun vil dele av sine erfaring rundt treningsrutiner og gi praktiske eksempler.

Program for dagen:

19.00.-20.00: Course management

Vi har booket banen  fra 19.00-20.00 slik at Michelle kan spille et par hull med juniorene. Der vil hun blant annet fortelle om rutiner, spillerstrategier, sikte, køllevalg, valg ut av hindere som bunkere og rough.

20.00 – 21.00: «Meet the Pro» inne på klubbhuset

Michelle forteller om hennes vei fra college til profflivet, og erfaringer som junior golfer. Hun gikk bl.a. på Oklahoma State sammen med Viktor.

Det vil bli servert pizza og brus til de som kommer.

Meld deg på her: