28. mars 2015

DAMEGRUPPEN GRØNMO GK

Grønmo sin damegruppe gir deg en unik mulighet til å være del av en aktiv spille- og treningsgruppe med andre golfglade damer med fokus på et godt sportslig og sosialt samhold.

Du er velkommen uansett ambisjonsnivå og HCP!

Vi spiller dameturnering hver onsdag med premiering i tre ulike klasser basert på HCP, og match play gjennom sesongen. Dameturneringene får frem konkurranselysten og mestringsfølelse. Dette bidrar til golfglede på et seriøst nivå i gode sosiale rammer.

Den internasjonale damedagen i golf er den første tirsdagen i juni hvert år. I den anledning arrangerer vi en hel uke med ulike konkurranser og aktiviteter for damene. Uken avsluttes med en uhøytidelig lagturnering etterfulgt av en sosial sammenkomst.

Damegruppen har videre et turneringssamarbeid med Oppegård sin damegruppe  i «Naboslaget».  Datoer for Naboslaget i 2023 er: 25.5 på Grønmo, 22.8 på Oppegård og 7.9 på Grønmo. Det spilles på kvelden over 9 hull. Påmelding i Golfbox  – mer informasjon på Damegruppens facebookside. Lenke nedenfor.

Styret arrangerer hver sesong en årlig vår- og/eller høsttur, hvor lagspill og sosial hygge står i sentrum.

Klubben tilbyr et variert treningstilbud med pro gjennom hele sesongen. Treningsgruppene deles inn etter hvilket ferdighetsnivå man ligger på, slik at du kan trene med damer med samme ferdighetsnivå. På denne måten blir treningsgleden, mestringsfølelsen og fremgangen stor.

Damegruppen ledes av et valgt styre, som sørger for at hver sesong kan gjennomføres på best mulig måte i samsvar med ovennevnte. For mer informasjon, ta gjerne kontakt med styret:

Leder:              Lena Horne
                        Tlf: 901 27 164

Nestleder:        Karoline Hagen
                        Tlf: 911 14 640

Medlem:          Hege Johnsbråten
                        Tlf: 901 43 439

Medlem:          Tea Peinert
                        Tlf: 994 50 880

Medlem:          Arna Gjerland
                        Tlf: 920 49 570

Medlem:          Magrit K. Holsten
                        Tlf: 959 95 589

Her kommer du til Facebooksiden

Vår hoved informasjonskilde er som tidligere Facebooksiden «Damegruppen Grønmo Golfklubb». Her får du rask informasjon/oppdatering om turneringer, invitasjoner og kommentarer. Denne siden er kun golfrelatert. I tillegg har vi opprettet en Facebook-side med et mer sosialt tilsnitt (Grønmo-damenes sosiale sider) – her kan du legge ut informasjon du ønsker å dele med dine golfvenninner.

Denne hjemmesiden er noe mer statisk og blir ikke oppdatert like ofte.

Vi er glade for alle tilbakemeldinger. Prat med oss på terrassen, trenger du å komme i kontakt med oss utover det kan du gjøre det via våre Facebooksider eller sende en e-post eller SMS.

Vi gleder oss til sesongen 2024!

Hilsen styret i Damegruppen