Med godt humør, norske flagg og fin stemning ble nasjonaldagen markert på best mulig vis på Grønmo. Totalt stilte 39 deltakere til start i turneringen, som ble spilt over 9 hull single slag stableford før dagen ble rundet av med kaffe og kake.
Vi gratulerer Esther og Stig med sterke prestasjoner og seier i hver sin klasse.
Selv om rammene lå til rette for en flott feiring, ble værforholdene mer krevende enn meldt. Dagen startet kjølig, og i stedet for lettskyet vær og rundt 14 grader, møtte deltakerne både skyer, regnbyger og vind underveis.
Det gjorde spilleforholdene utfordrende, men stoppet ikke deltakerne fra å skape en hyggelig og minnerik 17. mai-turnering på Grønmo Golfklubb.
Takk til alle deltakere for godt humør og god stemning.
På gjensyn i 2027!
Turneringskomiteen

