Golfsesongen er i gang!

Kl. 10:00 i dag åpnet golfsesongen på Grønmo Golfklubb.

Strålende sol og behagelig temperatur ga en flott ramme for først mann på 1. tee: Carl-Fredrik Hagelin, som du ser på bildet over.

Vi ønsker alle medlemmer og gjester en fantastisk sesong!


Trykk på en kategori for å lese flere artikler i den aktuelle kategorien:

,