Sommerhilsen fra klubben

SOMMERHILSEN FRA GRØNMO GK

I mai og juni har vi hatt mye variert vær, men nå derimot skinner solen, og banen er grønn og praktfull.  Hvis du er hjemme og føler for litt hyggelig aktivitet ønsker Grønmo gjerne besøk av deg kjære medlem i juli.

Salg i Pro shop’en er stadig etterspurt, og det er med glede vi kan fortelle at denne uken startet sommersalget på klær. Hele 40% på utvalgte produkter. Gjør en god deal før tilbudsstativet er tomt.

Vår Pro Ross tilbyr VIP kurs i sommer med betal for 2 timer og få 3 timer hele klokketimer på samme dag.

Thomas tilbyr utover pro timer bunker kurs, putte kurs og driver kurs.

Og for de som heller vil trene for seg selv holder driving rangen «døgnåpent» , og til alle kjære medlemmer, de 2 siste ukene i juli kan du få halv pris på range baller om du har ballkort (som kan kjøpes i shopen, og maks antall klipp av gangen er 20 til 325,-).

I august er det sommerleir for barn i alderen 6-16 år. Ta med barn, barnebarn eller venner og kjente slik at dette blir en flott uke for de unge. Sommer Campen holdes siste uken av sommerferien, uke 33, 14.-17. august.

Vi på Grønmo vil takke alle frivillige på klubben som har bidratt med stort og smått denne våren!

Det er flott å få hjelp av så mange positive og flinke folk.

I den sammenheng ønsker vi å invitere til et hyggelig kveldsmøte torsdag 17.8 kl 18.00 for alle som har bidratt eller har lyst til å bidra litt ekstra for klubben fremover.

I mellom tiden ønsker vi alle

en riktig god sommer!

vennlig hilsen

Alle oss på Grønmo GK

Ps.Husk å reparere nedslagsmerker uansett hvor du spiller i sommer, selv om kroppen yrer på vei til greenen for nok en birdie.