Proshopen på Grønmo GK

Proshopen har som målsetning å tilby et utvalg av produkter til gjester og klubbmedlemmer som dekker golfspillerens primære behov, samt noe golfklær med fokus på klær med klubblogo. Proshopen sakl også være et sted hvor kunnskap og erfaring tilbys, med spesiell vekt på klubbens svært gode kompetanse på kølletilpasning.

Av køller fører vi Titleist, Ping og Mizuno, samt noe nybegynner utstyr. Vi har og demoutstyr for de merker vi fører, slik at du kan booke en custom fitting time, og få hjelp til å finne riktig hode, skaft, loft og lie. Vi har også god kompetanse og utstyr til køllereparasjon.

Vi fører bager fra Titleist, PING og Mizuno, baller fra Titleist og hansker fra Footjoy. Av sko kan vi tilby både FootJoy og NIKE.

Våre klesmerker er Footjoy, Original Penguin og Ping.

Vi bruker TrackMan til custom fitting!

Åpningstider sesongen 2020:

Mandag-Torsdag 09:00 – 19:00