Nytt fra turneringskomiteen!

Kjære medlem,

I forkant at årets sesongstart kommer det her en oppdatering om turneringer i regi av turneringskomiteen  i Grønmo GK for sesongen 2017.

Turneringsplanen for 2017 er lagt ut i golfbox og der er åpnet for påmelding til:

• Åpningsturnering den 06.05.
  • 17. Mai turneringen.
  • Son Sard Cup Mallorca kvalifikasjon 2017 den 20.05.
  • Bengt Helgelands Minneturnering den 03.06.

Vi jobber på å åpne opp for resten av turneringene i vårt regi så snart som mulig.

Grønmo GKs hjemmesidemeny er endret så du nå kan velge «turneringer» i menyen og få full oversikt, detaljert informasjon og påmelde deg til de turneringer du ønsker og er kvalifisert til å spille i.

Mat i turneringer. I turneringer hvor mat er inkl. eller hvor Max Ivan har mat tilbud har du nå mulighet for å velge meny eller takke nei samt angi om du har mat allergi. Når du påmelder deg en turnering vil du automatisk bli bedt om å svare på mat ønske. Betaling for mat som er inkl. betales samtidig med startkontingent i proshop. Måten Golfbox er oppbygd på gjør du i noen tilfeller må svare på flere spørsmål for å komme videre. Vi beklager dette og ber om forståelse.

Reglement for alle turneringer i regi av turneringskomiteen er lagt ut på hjemmesiden. Ta en tur innom reglementet her.

Turneringskomiteen trenger hjelp! To av våre medlemmer har dessverre meldt forfall av personlige grunner. Har du lyst å hjelpe og bli med på å gjøre en forskjell og sikre hver eneste turnering blir opplevelse for klubbens medlemmer så ta kontakt med Henrik Lykke Nielsen på mail: eller mobil: + 47 95 36 88 28.

Velkommen til 2017 sesongen – Vi gleder oss til å se deg!

Turneringskomiteen