Medlemstrening 2018 (oppdatert pris og datoer)

Medlemstrening 2018

Kjære medlem,

Nå nærmer sesongen seg med stormskritt. Det siste av snø er i skrivende stund i ferd med å forsvinne fra banen, og vi gjør oss klare for å starte. Vi har allerdere et fullbooket VTG-kurs som starter førstkommende helg, og totalt 36 påmeldte per i dag til kommende VTG-kurs. Butikken vår har fra og med i dag åpningstid fra 10-18 på hverdagene og 9-16 i helgene frem til åpning av banen. Når banen åpner, så har vi normale tider fra 09:00-21:00, både i booking og shop.

Nå er det din tur til å melde deg på treningen som passer deg i år! Vi har lagt opp trening med dyktige instruktører gjennom hele sesongen for alle og en hver. Med tanke på forsinket bane åpning og uvisst vær i møte, så har vi endret startdatoene og priser for Medlemstreningen.

For å få den beste prisen og flest garanterte treninger, så kan du melde deg på til

Vi ønsker at alle medlemmene vår skal kunne finne den treningen som passer seg best. Føler du at det er noe som mangler, så ta gjerne kontakt så fort som mulig. Kalenderen til våre instruktører er allerede ganske fulle hele sesongen, så sørg for at du får plass på den treningsgruppen du ønsker å være med på.

Klikk her for å se alle priser og datoer for medlemstrening.