Lag-NM 2021

Vel gjennomført Lag-NM på Vestfold GK

Sist uke og helg reiste 5 håpefull herrer ned til Vestfold for å delta i årets Lag-NM på Vestfold Golfklubb. Headpro Ross Robertson, Sportslig Leder og Pro Marius Bjone, Einar W Pettersen, Erik Kløvstad og Alexander Kjos Hartz stilte til start fredag morgen for å kjempe mot de beste klubbene i Norge. Med alt fra vonde knær, rygg, nakke, hofter og senebetent arm kjempet de seg gjennom 5 runder med stekende sol og varme. Den tyngste jobben ble gjort av Ross, Alexander, Erik og Einar, mens Marius måtte avlaste en senebetennelse 3 av 5 runder. Gutta la et godt grunnlag de første dagene, og med solide singlerunder sikret de seg en 7. plass i NM. Gratulerer til gutta, og nå ser vi allerede frem til 2022 og Lag-NM på Oslo GK. Her skal klubben stille sterkt, samt forhåpentligvis med et stort Oslo-publikum!