10. juni 2014

Grønmo Golfklubb – Klubben med det store hjertet!

Grønmo Golfklubb ble stiftet i 1995 og har i dag over 1 800 medlemmer i ulike kategorier.

Klubben ligger sentralt på Oslo øst i Sørliveien 160, med et areal på ca 350 mål.

Banen åpnet i mai 2003 og fremstår i dag som en fullskala 9-hulls parkbane med en stor driving range som er åpen for alle og et treningsfelt forbeholdt medlemmer og instruksjon.

I klubbhuset finner du pro-shop, en hyggelig kafé, administrasjonen, samt møteromsfasiliteter.

Grønmo Golfklubb ønsker å bidra på en positiv måte til vårt nærmiljø og å være en viktig samfunnsaktør. Vi har et bredt tilbud med aktiviteter fra knøttegolf for de minste til et aktivt seniormiljø for de godt voksne.

Klubben er også engasjert i Allsport, Golf som Terapi og Golf mot Rus.

Organiserte turneringsdager:

Mandager – seniorer