God Jul og Godt Nytt År

Grønmo Golfklubb ønsker alle en riktig god jul. 2016 har vært et år med mange flotte golfrunder, gode dugnader, sosialt samvær, mye godt vær, gode sportslige utfordringer og resultater, flere uplanlagte treff i bunker og rough og et år med mange store gledelige begivenheter. Det har også vært et år med flere endringer og viktige snuprosesser internt. I 2016 mistet vi dessverre en nøkkelperson og klubbens største hjerte.

Team Grønmo med banemannskap, proer og administrasjon er, etter en liten pust i bakken, godt forberedt på  et nytt, innholdsrikt golf-år. Vi vil takke dere alle for golfsesongen 2016, og ønsker dere et godt og inspirerende nytt golf-år i 2017!

Beste hilsner
Jan Eigil