Greenfee-billetter 2018

Årets sesong går mot slutten, men vi har allerede begynt å flytte tankene mot neste sesong.
Vi kommer snart ut med tilbud om vintertrening , og flere golfreiser for vinterhalvåret ligger allerede ute.
I år har det vært booket ca 19000 golf runder på vår fantastiske bane. Faktisk et par tusen runder færre enn i 2016.
Som en stor takk for årets sesong til alle dere kjære medlemmer har vi lagd et kjempetilbud til deg allerede nå. Du kan sikre deg greenfee billetter for bruk i 2018 til 150 kr for en 9-hulls runde.
Vi har kun et begrenset antall så her er det først til mølla.
Greenfee-billettene selges kun i pakker a 10 stk (1500,-).
Dette er et unikt tilbud for deg som vil ta med en venn, et familie medlem , en kollega eller en forretningspartner på en herlig runde på Grønmo Golfklubb neste sesong.

Ved å kjøpe Greenfee billetter forplikter medlemmet seg til følgende;

1. Billettene skal ikke selges videre via f.eks. finn.no, LetGo, Spock o.l.
  2. Medlemmet skal alltid spille sammen med den billetten gis til.

Ved kjøp av billetter registreres det hvilke nummere som medlemmet får, og det vil derfor kontrolleres ved bruk.

/Klubben