Dugnads scramble!

På fredag 8. juli arrangerer vi dugnads scramble!

En stor del av driving-range ballene skytes daglig over nettet. Enkelte liker å slå langt, mens andre er uheldige. Vi vet det kan være tilfredstillende å skyte over, men oppfordrer alle til å vise hensyn og slå færrest mulig baller over nett. Vi håper å få på plass et høyere nett til neste sesong.

Før det er på plass plukkes ballene som havner på utsiden for hånd, og vi ønsker å invitere alle medlemmer med på en liten dugnadstur rundt nettet, etterfulgt av vaffel, kaffe og en 3-manns scramble turnering med fine premier!

Alle som er interesserte møter ved klubbhuset kl 09:00 Fredag 8. juli.
Turneringen spilles fra kl 11:20. (Deltagelse forutsetter at du har bidratt på dugnaden).

Påmelding til turneringen i Golf Box – DUGNADS SCRAMBLE.

Vi vil samtidig takke juniorene som plukket 51 (!) kurver med baller utenfor nettet. Dere er fantastiske!

Håper du har anledning til å delta!