Demodag og Callaway challenge søndag 10. mai!

Husk at det er demodag søndag 10. mai mellom kl. 10:00 og 14:00, det er fortsatt et par ledige tider for forhåndsbooking! Alle som forhåndsbooker får en Callaway siktehanske i skinn. Det er selvfølgelig også mulig å komme på drop-in og få testet alt av årets nyheter fra Callaway. De som kommer på demodagen er med i trekningen av en reise med Emirates! Book din tid ved å sende en e-post  eller ring 48 50 50 30.

I tillegg har vi en 9-hullsturnering som spilles greensome stableford og det beste laget premieres med en valgfri Callaway bag til en verdi av opptil 1500 kr. I tillegg blir det premiering på lengste drive og nærmest pinnen. Påmelding skjer i Golfbox og fristen er 8. mai kl. 12:00.

bags-2015-xr-chev-stand____1

Velkommen til en morsom dag med Grønmo golfklubb og Callaway!